söndag, januari 22, 2006

På allmän begäran

Mitt fåfänga försök att skaffa det berömda Garth Hudson-skägget kommer härmed att avbrytas. Således retirerar jag för faktumet att det bara finns en, och endast en, Garth Hudson, eller Honeyboy som medlemmarna i "bandet" kallar honom. Jag var tapper, jag höll ut, men allting måste få ett slut. Tydligen. Så, på allmän begäran, I'm shaving it off!

För övrigt så har det varit en lång och mycket trivsam helg. Gick upp tidigt lördag morgon och svettades igenom en tenta i ekonomistyrning innan jag och Robert for till Hökbäck för en version 2.0 av den berömda absinthe-aftonen. De riktigt djupa filosofierna kanske inte avhandlades i lika stor utsträckning som under version 1.0, men å andra sidan intogs en fantatstisk thai-middag samt Malins legendariska vinylsinglar. För att inte tala om frukosten, eller snarare brunchen, på söndag förmiddag. I like!

Idag har jag fått upp hyllan i köket (tack, Mathias) och sedan bjöd jag på ost och kex i den nya lyan. Mina vänner är de bästa!

Saker jag funderar över just nu:

¤ Om skägget
- Slutfunderat, nu ska det bort!

¤ Om ekonomin
- Ligger fortfarande plus på pokern, inte mycket, men jag håller mig flytande.
- Ny företagsekonomikurs börjar på tisdag; finansiering. Nu blir det aktier för hela slanten.
- Studiestödet nästa vecka, tack och lov!

¤ Om lägenheten
- Oj, vad jag trivs här!

¤ Om dig
- Du var saknad idag...

1 Comments:

Blogger Henrik P said...

Ja, det var värst vilken opinion det bildades mot ditt skäggexperiment... hehe... Två åsikter till så hade man kunnat kalla det folkstorm.

11:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home