tisdag, januari 10, 2006

Saker jag funderar över

Om lägenheten...
¤ feng-shui på amatörnivå
¤ vilka böcker ska jag ha i de två små väggfasta bokhyllorna i lägenheten?
¤ långgardiner eller gardinkappa i köket?
¤ inflyttningsfest(er)?

Om ekonomin...
¤ är företagsekonomi ett ämne som passar mig?
¤ högre insatser i pokerspelandet eller
¤ kanske ett extrajobb?

Om bloggande...
¤ ska man svara blogginlägg i sin egen blogg eller inte?
¤ borde jag skaffa en annan profil i bloggen, eller snarare, borde jag skaffa en profil?

Om dig...
¤ jag tänker på dig

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför har inte jag hittat din blogg förrän nu? Och apropå feng shui har jag ett boktips på min blogg, finfint det.

1:53 em  
Anonymous Anonym said...

ja, skaffa en profil du, det kan du behöva. och feng shui är intressant ,man kan alltid lära sej nåt. inflyttningsfest; ja.

3:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home