söndag, januari 08, 2006

Flyttat

Jag har flyttat.
Första natten i nya lägenheten och jag kan nog få det ganska mysigt här tids nog. Just nu är det bara rörigt. Flyttade från Lit för en och en halv vecka sedan, ställde mina grejer i källaren till den nya lägenheten eftersom han jag hyr av inte fyttade ut förrän i fredags. Under tiden har jag bott hos en god vän, mitt i stan. Det gjorde mig ganska bekväm. Nu känns det som att den här lägenheten ligger aldeles för långt bort... trots att det bara är tio minuter till campus, femton till stan. :-)
För övrigt har det varit några riktigt bra veckor. 2005 slutade mycket bra med lika dyra som märkliga mellandagsfester på Nell och ett jättefint nyårsaftonsknytkalas med hela det gamla Litsgänget plus några till. Jag kommer sakna Lit. Det kommer jag verkigen. 2006 började lika bra. Bland annat förärade Liza Östersund med ett besök... Mycket trevligt. Undrar när hon ska ta sitt förnuft tillfånga och flytta hit? Vidare så visade Robert sina kockkunskaper när han bjöd på tre-rätters middag (som bara blev två av nån anledning) i Ås. Dagen efter gick vi hela vägen till stan, en och en halv timme ungefär, i femton graders kyla. Bra gjort, om jag får säga det själv.
Och nu har jag flyttat som sagt. Nån som vill komma och hälsa på?

2 Comments:

Blogger Liza Viktorsson said...

Jag behöver nog lite mer övertalning innan jag flyttar.. =) Hälsar på gör jag däremot gärna. Och jag väntar på inbjudan till inflyttningsfesten!

8:42 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer ALDRIG att hälsa på dej! Svikare!

5:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home