söndag, februari 10, 2008

Poeternas Catwalk

Idag gick jag på en catwalk för första gången i mitt liv. Det var invigning av utställningen "Vad har du på dig?" på Jamtli och PoesiRum var inbjudna att delta. Snacka om att ta estradpoesin ett steg längre. Och inte bara ett steg - alla steg över den långa catwalken med besökarna runt om på alla sidor gav hela det poetiska uttrycket en helt ny dimension. Det var häftigt. Poesi Rum goes Top Model!

Annars är det väldigt mycket Vinterfestival nu och jag ser fram emot när VM är över och jag kan vila hjärnan. Men innan jag helt och hållet kan slappna av har jag bland annat en PopFest kvar att arrangera; missa inte ett av Vinterfestivalens flaggskepp på Campus i Östersund nu på fredag den 15 februari med de rykande heta artisterna Anna Järvinen, Moto Boy och Nicolai Dunger m.fl. Det blir en höjdarkväll!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du är som gjord för att visa upp dig! Synd att jag inte kunde se.

/Therese

9:30 em  
Blogger Isabella said...

Jag var med och arrangerade det första Poetry Slam på Åland för ca 7 år sedan. Toppentävling!

8:56 em  

Skicka en kommentar

<< Home