torsdag, december 06, 2007

It's a town full of losers and I'm pulling out of here to win

Ibland är livet bara för bra...

Först trodde jag att jag inte skulle få biljett till Ida Maria på Mossebacke Etablissement på fredag. Som tur var hade jag slarvat med informationen på hemsidan så Mathias räddade situationen.
Sen var jag helt övertygad om att jag inte skulle få se Bruce Springsteen, varken i Globen på måndag eller på Ullevi i juli, eftersom jag inte fick tag på några biljetter. Ganska sur, lite bitter men mest besviken bröjade jag långsamt acceptera att nån Springsteen-konsert skulle det inte bli när det plötsligt ramlade ner en biljett framför ögonen på mig! En bra biljett! Nästan utan kostnad! Även den konserten är därmed räddad...

Att jag har sjukt ont i tummen, är blå och svullen i hela handflatan och egentligen borde uppsöka akut sjukvård är i sammahanget bara en bagatell.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Läs rolig intervju med Ida Maria på
http://www.djungeltrumman.net/v2/ICms/?Scope=&I=3054&P=0,512,621,624,3054 !

11:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja, vem behöver sjukvård när man kan yla med i Thunder Road?

Oj, jag ligger visst lite efter... :)

2:18 em  

Skicka en kommentar

<< Home