fredag, oktober 07, 2005

Tentaköret

Tror jag körde på tentan igår... Jag som var så lugn och cool och hade pluggat effektivt och konsekvent i flera veckor, plötsligt var det bara svart. Blackout. Med en generös poängsättning kanske jag klarar godkänt-nivån. Men jag hoppas och tror inte på nånting längre. Jag hade lite ångest några timmar, ältade det med några vänner och avslutade dagen på Kåren (Kult). Det händer mycket jag inte trodde om mig själv för bara nåt år sedan... Hmm, kallas det utveckling eller förfall. Jag vet inte.
Var på finfin middag hos Tola igår också. Höstsoppa med klimp och Litsgänget. Jag är glad för de dagarna.
Idag ska jag träffa KM. Det känns bra. Sen blir det den sedvanliga fredags-after-worken. Jag som inte ens har nåt jobb.

1 Comments:

Blogger Henrik P said...

Utveckling eller förfall... ja, det är en bra fråga.
Jag hade nog inte heller trott en del...

4:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home