fredag, juni 02, 2006

Lista i nya lägenheten

Har gjort:
* köpt cykel (en grön militärmodell)
* flyttat (tänk att 25 kvadratmeter kan upplevas så stort!)
* skrivit färdigt uppsatsen (Rock n' roll)
* sökt jobb (arrangörs-coach med goda möjligheter)

Ska göra:
* sätta upp hyllor på väggen (det är lite naket fortfarande)
* gå på Led Zeppelin-tribute (Stairway to Tingssalen)
* förbereda och genomföra opponering (det absolut sista för terminen!)
* läsa dikter (Nationaldagen på Jamtli och midsommarfirande i Petterson-Bergers Sommarhagen)

Mina utsikter just nu:
* goda

Dagens skiva:
* Isobel Campbell & Mark Lanegan: Ballad Of The Broken Seas

Dagens citat:
* En KRAV-märkt morot innehåller bara morot. Men vad innehåller egentligen korvarna de säljer på stan?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men du Jimmy, det låter ju riktigt bra det där! =) Grattis till lägenhet, cykel och uppsats. Led Zeppelin är bra men glöm inte bort Linton Kwesi Johnson bara...

Ang musik måste jag rekommendera en titt på http://www.pandora.com/ Det är en radio som man kan ställa in vilken musik man vill höra på i egna kanaler. Funkar helt okej... De har ju Linton där... =)

Ang korven på stan så innehåller den nog bara korv.

7:37 em  
Anonymous Anonym said...

Bratwurst: Gris- och nötkött, vatten, potatismjöl, koksalt, fett från gris, kryddor, stabiliseringsmedel E450, vitlök, antioxidationsmedel E300, konserveringsmedel E250.

Jag får nyckeln till mitt palais i Alby 14/7. Hör av mig om när jag åker upp. Beställ arbetskläder.

När är storsjöyran?

Janne

7:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home